Interjú egy Oroszlánnal

2023.08.18
Kép: Pinterest
Kép: Pinterest

Kedves Oroszlán, beszélnél arról, hogy mi a fontos számodra? Mi tesz boldoggá?

Az uralkodás, természetesen. A középponti szerep éltet, erre születtem. Nincs nálam tökéletesebb erre a szerepre.

Ez kissé egoistának  tűnik …

Nem, tisztában vagyok az értékeimmel. Ebben vagyok tehetséges.

Arra célzol, hogy különb vagy másoknál?

Nézz rám! Igazi tekintélyszemély vagyok. Erős, magabiztos, hatékony, méltó mások vezetésére és irányítására.

Elégedetté tesz, hogy megkapom a nekem járó figyelmet, motivál hogy mások elismernek, hogy felnéznek rám, tisztelnek, rajonganak értem. Talán mert méltányos, nagyvonalú és igazságos vagyok másokkal. Hű önmagamhoz, de a követőimhez is.

Büszke vagyok arra, aki vagyok, akivé váltam – általuk. Az tett naggyá, hogy az emberek szeretnek és becsülnek, isszák a szavaimat, a nyomomban járnak, mert tudják, hogy értük vagyok.

Megbíznak bennem, mert felelősen képviselem őket, kézben tartom a dolgokat és olyan döntéseket hozok, ami előnyös és jó számukra, amitől többek lesznek, ami hozzájuk tesz. Szeretek adni és lelkesít, ha lelkesíthetek. Becsülöm a törekvéseiket, a próbálkozásaikat, biztatom őket. Néha szükségük van erre, hogy kitartsanak, hogy merjenek.

Melegséggel tölt el, hogy értük ragyoghatok.

Megosztanál néhány gondolatot arról hogyan szemléled az életet? Mit tanácsolnál másoknak?

Először is légy aktív és eleven! Mindig izzon benned a tűz, a szenvedély. Maradj kicsit gyerek és játssz! Örömmel és felszabadultan élj! Szervezés kérdése, hogy jusson elég időd az élet élvezetére a kötelességeid mellett, mert ez az egy van és rajtad múlik, milyen minőségű életet teremtesz magadnak.

Meríts nagykanállal, mert jár neked! Sose add lejjebb a vágyaidnál, ne alkudj meg, ne érd be kevesebbel.

Az élethez merészség kell. Ha van egy ötleted, egy célod, azt bátran valósítsd meg. Hagyd a meddő gondolatokat a sikertelenségről, a tévedésről, a veszteségről, a szégyellni valóról. Bizalommal tekints rá, úgy mint egy teremtményedre, büszkén, hisz belőled fakad, téged tükröz, a te gyermeked. Ne hagyd eltékozolatlanul a kreativitásodat, csináld, alkoss! Higgy magadban és eredményes leszel.

Egy virágzó birodalmat látok. Áruld el a titkod kérlek, hogyan lehet jól uralkodni?

Szívből.

Csakis szeretettel.

Kiss Judit egyensulykereses-asztrologia.webnode.hu
Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el